top of page
  • תמונת הסופר/תד״ר אנדרו פינק

טיפול בחומצה היאלורונית – מידע חשוב על הטיפול הפופולרי

עודכן: 24 במרץ


הטיפול בחומצה היאלורונית זוכה לפופולריות רבה בתקופה האחרונה בעולם טיפולי האסתטיקה וטוב שכך, מדובר בטיפול יעיל, המבוסס על חומר מוכר לגוף המאפשר טיפולים מופחתי סיכונים ותופעות לוואי. אז מה היא החומצה ההיאלורונית? אנחנו מזמינים אתכם לגלות! 

עולם הרפואה האסתטית  מושפע לא פעם מטרנדים. תמיד יש את "הטיפול שאת חייבת להכיר" או את "הטיפול שכולם מדברים עליו". לא תמיד הפופולריות מקדמת דווקא את הטיפול היעיל והנכון ביותר, אך במקרה של חומצה היאלורונית, מדובר בטיפול מתקדם, הרותם את יכולות הריפוי וההתחדשות הטבעית של הגוף לשירות הרפואה האסתטית. אנחנו במרכז לרפואת עיניים ואסתטיקת פנים, מאד מרוצים מהטרנד הזה. 


מה היא החומצה ההיאלורונית? 

הקידומת "חומצה" גורמת לה להישמע כחומר אגרסיבי ומסוכן, אך למעשה לא כך הדבר. למעשה, החומצה ההיאלורונית קיימת בגוף האדם באופן טבעי! 

אנחנו יכולים למצוא חומצה היאלורונית טבעית באזור העיניים, בעור, ברקמות חיבור שונות ועוד. 

החומר עצמו הוא חומר דמוי ג'ל עם יכולת מופלאה "להחזיק" מים בסביבתו. שימו לב: לכמות מזערית של חצי גרם חומצה היאלורונית יש יכולת לשמור בסביבתה כ-3 ליטר מים. 

התכונה הזו היא המפתח של השימוש בחומצה ההיאלורונית בטיפולי האסתטיקה השונים. 

החומצה ההיאלורונית המשמשת לטיפולים האסתטיים איננה זהה לזו המיוצרת בגוף, ישנם סוגים שונים של חומצה היאלורונית והם מיוצרים במעבדות תוך תהליך קפדני ושמירה על איכות החומר. 


מה תפקידה של חומצה היאלורונית בגוף? 

התפקיד הטבעי של חומצה היאלורונית בגוף האדם הוא שמירה על איזון ברמת הלחות של הרקמות, ולסייע לגמישות המפרקים. 

למען האמת, כבר ב"תיאור התפקיד" של החומצה ההיאלורונית היא נשמעת כמו חומר שאפשר לעשות בו שימוש יעיל בעולם האסתטיקה ואכן כך הדבר. 

בטיפולים האסתטיים מייצרים במעבדה סוגים שונים של חומצה היאלורונית הדומה לזו הקיימת בגופנו באופן טבעי, כאשר לסוגים שונים של חומרים יש שימושים מעט שונים. למשל, אחד הסוגים הנפוצים הוא הסקין בוסטר, שלו תפקיד ייעודי לשיפור מרקם העור. 


מהם הטיפולים הפופולריים ביותר עם חומצה היאלורונית? 

חומצה היאלורונית משמשת למגוון רחב של טיפולים במיוחד בתחום אסתטיקת הפנים. הטיפולים המובילים בהם נעשה שימוש בחומצה היאלורונית הם אלה: 

עיצוב שפתיים – ליצירת מראה שפתיים בשרני ומלא, אחרי שחיקה שנגרמת מגורמי סביבה וגיל. ניתן גם לטפל בפגמים כגון חוסר סימטריה ובעזרת הזרקות החומצה ההיאלורונית להחזיר את המראה המאוזן לשפתיים. 

פיסול אף – אם חשבת שכדי לשנות את מראה האף חייבים ניתוח פלסטי אגרסיבי, אז הטיפול בחומצה היאלורונית מביא בשורה אמיתית בשבילך. בעזרת הזרקות של חומצה היאלורונית ניתן לשנות את מראה גבנון האף, בטיפול פשוט, שאינו בלתי הפיך, אינו דורש החלמה ממושכת ואינו כואב. 

מילוי נפחים – אזורים כמו קו הלסת, אזור הרקות, הלחיים והסנטר מאבדים מנפחם עם השנים, ונראים מרוקנים וחסרי חיוניות. טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית יכול להחזיר את הנפח לאזורים אלה בפנים. 

טיפולי פנים נוספים – כגון מילוי קמטוטים, מיצוק, מילוי שקעים באזור העיניים או הצוואר ועוד.  

טיפול בעור הידיים – ליצירת נפח, הפחתת קמטים וטיפול במראה של ורידים בולטים. 


כיצד מתבצע טיפול בחומצה היאלורונית  

הטיפול בחומצה היאלורונית הוא טיפול פשוט יחסית. בחלק מהטיפולים תחילה יש לאלחש את אזור הטיפול, בדרך כלל על ידי קרם מאלחש, וישנם סוגי חומצה שהחומר המאלחש כבר מעורב בתוכה ואז אין צורך באלחוש. . 

לאחר מכן, מזריק הרופא המטפל את החומר במקום המיועד לעיתים בעזרת מחט ולעיתים בעזרת קנולה, ולמעשה, בכך מסתיים התהליך. 


יתרונות בשימוש בחומצה היאלורונית 

היתרונות בשימוש בחומצה היאלורונית הם בראש ובראשונה – הבטיחות. זהו חומר שנחשב בטוח ביותר, במיוחד בהשוואה לחומרים אחרים המשמשים בטיפולי האסתטיקה. תופעות לוואי או סיבוכים הם נדירים מאד ולרוב אינם מהווים סכנה ממשית. 

יתרון נוסף הוא כמובן התוצאות המצוינות, שאפשר לראות באופן כמעט מידי אפילו לאחר טיפול אחד בלבד. יתרון נוסף הוא אפקט מצטבר ארוך טווח. למרות שהטיפול בחומצה היאלורונית אינו מחזיק לנצח, התרומה של הטיפול ביכולת ספיחת הנוזלים של העור גורמת לשיפור והבראת העור גם לאורך זמן.  


לסיכום 

טיפול בחומצה היאלורונית הוא טרנד חיובי מאד בעולם האסתטיקה לפנים. מדובר בחומר המוכר לגוף, בטוח ועם תוצאות מצוינות במגוון שמושים רחב. 

למידע נוסף על טיפול באמצעות חומצה היאלורונית, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר במרכז לרפואת עיניים ואסתטיקת פנים ולקבל מענה לכל שאלותיכם. 



9 צפיות0 תגובות

בלוג

Natural Beauty

לקוחות מרוצים

"תודה על הטיפול המושלם, על ידיים מדויקות ובעיקר על מראה טבעי ומשופר להפליא".

ש.פ. מרץ 2024

"תודה רבה לד"ר פינק ולמרכז לאסתטיקה על טיפול מדוייק ועדין . מראה הפנים שלי רענן ממש ונראה הכל טבעי ממש למידותיי . אני ממליצה בחום"

ס.ש. ינואר 2024

"הגעתי לד"ר פינק בהמלצה של הבת שלי שעשתה ניתוח. האמת שחששתי מאוד, וכשהגעתי למרפאה הנעימה פגשתי את ד"ר פינק: אדם נעים, רגוע ומאוד מקצועי, אשר נתן והשרה הרגשת רוגע ובטחון. כל הטיפול והליווי היה ברמה מאוד מקצועית, והכי חשוב – הוא ידע מה הוא עושה ברמה גבוהה. אני ממש מרוצה וממליצה בחום."

י. ש. אוקטובר 2023

"מעבר להיותו של ד"ר אנדרו פינק רופא מצוין, שדואג להתאבזר בציוד רפואי מתקדם ולהתעדכן באופן שוטף בטכנולוגיה הרפואית החדשנית ביותר - הוא מנץ' (בן אדם טוב), תכונה שלצערי לא כל הרופאים התברכו בה. מבחינתי, ד"ר פינק היקר הוא Life saver ולא פעם טרח מעל ומעבר על מנת לסייע לי כשהייתי זקוקה לעזרתו. הוא סבלני, קשוב ומקצוען. ממליצה בכל פה."

פ. מ. אוגוסט 2023

"לאחר טיפולי כימו ניזוקו עיניי  וסבלתי מעיניים יבשות. פניתי באופן פרטי למרפאתו של ד"ר פינק ועברתי טיפולי Probing ו-IPL אשר הקלו ושיפרו את איכות חיי. דוקטור פינק מתייחס ברגישות ובנעימות מיוחדת במינה ומסביר בסבלנות על כל שלב בתהליך. לאחר התהליך, יכולה להגיד בפה מלא - הוא עזר לי מאד. כך נתן לי לבטוח ולהאמין ביכולותיו לריפוי. ממליצה לכל מי שסובל מעיניים יבשות. תודה דוקטור פינק."

א. א. מרץ 2023

"רופא מדהים, מנומס ואדיב למטופלים שלו. עונה לשאלות בסבלנות ומקצועי מאוד. לאחר שטיפול IPL לא ממש עזר לשיפור המצב האישי שלי, הרופא גילה סיבות אחרות ואמצעים אחרים כדי לעזור לי לטיפול בבעיות, ויצאתי ממנו במצב טוב יותר ממה שנכנסתי. היה שווה את זה בסופו של דבר." 

א. ל. פברואר 2023

"ד"ר פינק קשוב ומקצועי למטופלים. מטפל באדיבות וביסודיות בעיניים היבשות, ומציע מגוון טיפולים יעילים וחדשניים. ממליצה בחום!"

ש. ו. ינואר 2023

"ד"ר פינק קשוב ומקצועי למטופלים. מטפל באדיבות וביסודיות בעיניים היבשות, ומציע מגוון טיפולים יעילים וחדשניים. ממליצה בחום!"

ש. ו. ינואר 2023

"רופא מעולה. סבלתי מיובש חמור בעיניים ובזכות טיפולי ה- IPL המצב השתפר ממש."

נ. ר. ינואר 2023

"הגעתי אל ד״ר פינק לצורך טיפול בדלקת ויובש בעיניים. הרופא מקצועי ואנושי מאוד, ועברתי סדרת טיפולים אשר פתרה כמעט לחלוטין את המחלה. ממליץ בחום, ומודה לו מכל הלב על הטיפול המסור."

ר. א. ספטמבר 2022

״ממליצה מאוד על טיפולי האסתטיקה אצל ד"ר פינק. פגישת הייעוץ הסבלנית בליווי ההסבר המפורט וההקשבה ,עזרה לי לבנות תכנית מתאימה.

ד"ר פינק מטפל בעדינות ובמקצועיות. אני מאוד מרוצה מהתוצאות ואמשיך להגיע לטיפולי יופי ועיניים אצל ד"ר פינק "

א. א. ספטמבר 2024

״אני מרוצה מהטיפול הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. ממליצה בחום על הזרקות של חומצה היאלרונית ובוטוקס. יחס מכבד ומומחיות מצד הרופא״

מ.ד. מאי 2024

bottom of page