top of page
  • תמונת הסופר/תד״ר אנדרו פינק

שאלות ותשובות בנושא טיפול IPL



מהו טיפול IPL לעיניים יבשות? 

IPL הם ראשי תיבות של Intense Pulsed Light ובעברית – אור בהבזקים חזקים או טיפול הבזק אור.

בטיפול IPL מועברת סדרת הבזקי אור בצורה ממוקדת המגרה את בלוטות הדמע בעפעפיים (בלוטות המייבומיאן) על מנת להשיב לעין את יכולת ייצור הדמעות בצורה יעילה. 

מעבר לגירוי בלוטות הדמע, הפעולה גם מחממת את העפעפיים ומאפשרת הסרת שמנים החוסמים את הפרשת הדמעות באמצעות לחיצות לאחר הטיפול.

טכניקת IPL מוכרת גם כטיפול למחלות עור מסוימות ואף משמשת בתחום האסתטיקה, זהו טיפול מוכח ויעיל עם שנים רבות של ניסיון בחו"ל. 


כמה טיפולים דרושים כדי להגיע לתוצאה מיטבית?

מטופלים רבים מבחינים בשינוי ושיפור מספר ימים לאחר הטיפול הראשון, במקרים חמורים יותר השינוי מורגש רק לאחר שלושה או ארבעה טיפולים. 

על פי רוב סדרת הטיפולים המומלצת כדי להגיע לתוצאה מיטבית היא 4 טיפולים בהפרש של שלושה עד ארבעה שבועות בין טיפול לטיפול. 


כיצד מתבצע טיפול בעיניים יבשות בשיטת IPL?

בשלב הראשון העור סביב העין עובר ניקוי יסודי בו מסירים לכלוך, שאריות איפור ותכשירים שונים במידת הצורך. 

לאחר מכן מרכיבים מגינים ייעודיים לשמירה על העיניים מפני עוצמת האור המופק על ידי המכשיר.

לפני השימוש במכשיר עצמו מורחים על העור ג'ל שקוף. 

במהלך הטיפול המכשיר מונח על העפעף התחתון תוך שהוא מפיק סדרת הבזקים.  הפעולה מיושמת לשני העפעפיים התחתונים ובמידת הצורך נחזור על הפעולה גם בעפעפיים העליונים. 

בסיום הטיפול, לאחר אבחון, עשוי המטפל ללחוץ על בלוטות המייבומיאן לצורך הגברת ההפרשות.


כמה זמן לוקח טיפול IPL לעיניים?

טיפול IPL לעין יבשה הוא טיפול קצר הנמשך כ-15-20 דקות. החזרה לשגרה היא מיידית ולא נדרשת תקופת החלמה או התאוששות. 


האם הטיפול כואב?

לא. תיתכן אי נוחות קלה, מעין דקירה חלשה המלווה את ההבזקים, אך הטיפול עצמו איננו כואב. 


באיזה סוג של אור משתמשים בטיפול IPL לעיניים? 

סוג האור בו משתמשים בטיפול נקרא אור פוליכרומטי. הוא מורכב ממגוון אורכי גל מ-580 ועד 1200 ננו-מטר המועברים כסדרת הבזקים ממוקדים.


האם השפעת הטיפול היא קבועה או שיש לחזור על הטיפול?

השפעת הטיפול היא מצטברת, לכן היא יעילה לפרקי זמן ארוכים יותר לאחר מספר טיפולים.

עבור רוב המטופלים, ההשפעה מתחילה שעות ספורות לאחר הטיפול הראשון ונמשכת כשבוע עד 10 ימים. עם זאת ישנם מקרים בהם לא מורגש שינוי כלל לאחר הטיפול הראשון. 

לאחר הטיפול השני, ההשפעה נמשכת למשך 2-3 שבועות ולאחר הטיפול השלישי והרביעי, ההשפעה מורגשת למשך מספר חודשים ולעיתים אף שנה ומעלה.  



9 צפיות0 תגובות

בלוג

Natural Beauty

לקוחות מרוצים

"תודה על הטיפול המושלם, על ידיים מדויקות ובעיקר על מראה טבעי ומשופר להפליא".

ש.פ. מרץ 2024

"תודה רבה לד"ר פינק ולמרכז לאסתטיקה על טיפול מדוייק ועדין . מראה הפנים שלי רענן ממש ונראה הכל טבעי ממש למידותיי . אני ממליצה בחום"

ס.ש. ינואר 2024

"הגעתי לד"ר פינק בהמלצה של הבת שלי שעשתה ניתוח. האמת שחששתי מאוד, וכשהגעתי למרפאה הנעימה פגשתי את ד"ר פינק: אדם נעים, רגוע ומאוד מקצועי, אשר נתן והשרה הרגשת רוגע ובטחון. כל הטיפול והליווי היה ברמה מאוד מקצועית, והכי חשוב – הוא ידע מה הוא עושה ברמה גבוהה. אני ממש מרוצה וממליצה בחום."

י. ש. אוקטובר 2023

"מעבר להיותו של ד"ר אנדרו פינק רופא מצוין, שדואג להתאבזר בציוד רפואי מתקדם ולהתעדכן באופן שוטף בטכנולוגיה הרפואית החדשנית ביותר - הוא מנץ' (בן אדם טוב), תכונה שלצערי לא כל הרופאים התברכו בה. מבחינתי, ד"ר פינק היקר הוא Life saver ולא פעם טרח מעל ומעבר על מנת לסייע לי כשהייתי זקוקה לעזרתו. הוא סבלני, קשוב ומקצוען. ממליצה בכל פה."

פ. מ. אוגוסט 2023

"לאחר טיפולי כימו ניזוקו עיניי  וסבלתי מעיניים יבשות. פניתי באופן פרטי למרפאתו של ד"ר פינק ועברתי טיפולי Probing ו-IPL אשר הקלו ושיפרו את איכות חיי. דוקטור פינק מתייחס ברגישות ובנעימות מיוחדת במינה ומסביר בסבלנות על כל שלב בתהליך. לאחר התהליך, יכולה להגיד בפה מלא - הוא עזר לי מאד. כך נתן לי לבטוח ולהאמין ביכולותיו לריפוי. ממליצה לכל מי שסובל מעיניים יבשות. תודה דוקטור פינק."

א. א. מרץ 2023

"רופא מדהים, מנומס ואדיב למטופלים שלו. עונה לשאלות בסבלנות ומקצועי מאוד. לאחר שטיפול IPL לא ממש עזר לשיפור המצב האישי שלי, הרופא גילה סיבות אחרות ואמצעים אחרים כדי לעזור לי לטיפול בבעיות, ויצאתי ממנו במצב טוב יותר ממה שנכנסתי. היה שווה את זה בסופו של דבר." 

א. ל. פברואר 2023

"ד"ר פינק קשוב ומקצועי למטופלים. מטפל באדיבות וביסודיות בעיניים היבשות, ומציע מגוון טיפולים יעילים וחדשניים. ממליצה בחום!"

ש. ו. ינואר 2023

"ד"ר פינק קשוב ומקצועי למטופלים. מטפל באדיבות וביסודיות בעיניים היבשות, ומציע מגוון טיפולים יעילים וחדשניים. ממליצה בחום!"

ש. ו. ינואר 2023

"רופא מעולה. סבלתי מיובש חמור בעיניים ובזכות טיפולי ה- IPL המצב השתפר ממש."

נ. ר. ינואר 2023

"הגעתי אל ד״ר פינק לצורך טיפול בדלקת ויובש בעיניים. הרופא מקצועי ואנושי מאוד, ועברתי סדרת טיפולים אשר פתרה כמעט לחלוטין את המחלה. ממליץ בחום, ומודה לו מכל הלב על הטיפול המסור."

ר. א. ספטמבר 2022

״ממליצה מאוד על טיפולי האסתטיקה אצל ד"ר פינק. פגישת הייעוץ הסבלנית בליווי ההסבר המפורט וההקשבה ,עזרה לי לבנות תכנית מתאימה.

ד"ר פינק מטפל בעדינות ובמקצועיות. אני מאוד מרוצה מהתוצאות ואמשיך להגיע לטיפולי יופי ועיניים אצל ד"ר פינק "

א. א. ספטמבר 2024

״אני מרוצה מהטיפול הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. ממליצה בחום על הזרקות של חומצה היאלרונית ובוטוקס. יחס מכבד ומומחיות מצד הרופא״

מ.ד. מאי 2024

bottom of page