top of page
  • תמונת הסופר/תד״ר אנדרו פינק

טיפולים אסתטיים - הרבה מעבר למראה חיצוני



לטיפולי אסתטיקה יצא "שם רע" כאילו מדובר בעיסוק מוגזם בחיצוניות, או ברדיפה שטחית אחר מודל יופי אידיאלי ובלתי אפשרי. אך האמת היא שונה לחלוטין, הסיבות שבגללן אנשים בוחרים לעבור טיפולים אסתטיים, נשים וגברים כאחד, הן אישיות, מגוונות, ונעות על סקאלה רחבה משיפור הביטחון העצמי ועד שיפור בריאותי של ממש. 

אז מדוע באמת אנשים בוחרים להגיע המרכז לרפואת עיניים ואסתטיקת פנים? התשובות לפניכם. 


טיפולי אסתטיקה הפכו בשנים האחרונות למצרך נפוץ. אם בעבר הטיפולים האסתטיים היו מזוהים עם נשות האלפיון העליון, כיום הם  חוצים שכבות סוציו-אקונומיות רבות ואף פורצים את גבולות המגדר - גברים רבים מגיעים גם הם לטיפולי אסתטיקה, ובמיוחד אסתטיקת הפנים. למרות זאת, יש עדיין נימה של זלזול במקצועות האסתטיקה, ויהירות מסוימת בגישה לתחום, כאילו העיסוק באסתטיקה הוא עיסוק זוטר, לא חשוב, ואף לא מוסרי. אך האמת רחוקה מהגישה הזו כרחוק מזרח ממערב. 

הסיבות הנפוצות בגינן אנשים מגיעים לטיפולים אסתטיים הן פנימיות, עמוקות ומהותיות. 

במאמר הבא נסקור חלק מהסיבות בגינן אנשים מגיעים לטיפולי אסתטיקה שונים, ונעמוד על "תופעות הלוואי" החיוביות של טיפולים אלה. 


שיפור הביטחון העצמי 

כדי להבין את ההשפעה החיובית של טיפולים אסתטיים על הביטחון העצמי, מספיק להסתכל על צידו השני של המטבע - מה קורה בהיעדר טיפול. 

מטופלות ומטופלים רבים, מתלוננים על בושה וחוסר ביטחון הנובעים מפגמים אסתטיים. זה מתחיל מחוסר שביעות רצון כשמביטים במראה, וממשיך בנסיונות הסתרה, הימנעות מפעילויות חברתיות, צמצום יציאה למרחבים ציבוריים ועוד. 

אך לאחר הטיפול והשיפור במראה, ניכר שיפור בביטחון העצמי ובאהבה העצמית. לצד שיפור זה יש שינוי ממשי בהתנהגות ובאורח החיים, החל משיפור חיי החברה ועד האומץ לעשות ולהגשים - חוויות, תחביבים, חלומות. הכל התחיל מטיפול אסתטי פשוט יחסית שגרם לאותה מטופלת (או מטופל) לאהוב יותר את מי שהיא רואה במראה. 


"זה סימן שאתה (מרגיש) צעיר" 

הגיל השלישי היום פעלתני מאי פעם, פנסיונרים מציפים את הפארקים, את מקומות הבילוי, את מסלולי הטיול ואפילו את מתחמי האקסטרים. 

השיפור באורח החיים וברפואה המודרנית מאפשרים לנו להיות אקטיביים ומלאי אנרגיה שנים ארוכות יותר ואנשים רבים מרגישים, דווקא בתקופת הגיל השלישי אחרי שהשתחררו מהעומס של גידול הילדים והמרוץ אחר הפרנסה - שהם מתחילים לחיות. אולם, המראה החיצוני שלהם לא תואם את התחושה הפנימית, מה שיוצר דיסוננס פנימי וחיצוני. 

טיפולים אסתטיים מאפשרים לאותם אנשים ליצור איזון בין התחושה הפנימית והרצון לשמור על חיים פעילים ומלאים, לבין המראה החיצוני שלהם. 



נפש בריאה בגוף בריא - ולהיפך 

את הפתגם נפש בריאה בגוף בריא אנחנו מכירים עוד מילדות, אך כיום ברור לכל שגם ההיפך הוא הנכון - גוף בריא נשען על נפש בריאה. תופעות כמו סטרס, חרדה, לחץ ואפילו מצבי רוח רעים, בדידות ודיכאון - פוגעים בבריאות, ואילו שלווה, בילוי וצחוק - תורמים לבריאות. חלק מ"תופעות הלוואי" החיוביות של הטיפולים האסתטיים היא עלייה בפעילויות שעושות לנו טוב - בילוי, צחוק, חברים, תחביבים, איתן יורדת רמת המתח וייתכן שיפור בריאותי של ממש, מחיזוק המערכת החיסונית ועד הקטנה ממשית של הימים בהם אנחנו מרגישים חולים. כך שמה שהתחיל כטיפול אסתטי משפיע על הבריאות הפיזית שלנו. 


חלק מתהליך אבחון רפואי 

סיבה נוספת שאנשים מגיעים לטיפול אסתטי, היא כי לא תמיד ברור האם נדרש טיפול רפואי או אסתטי. נגעים בעור, נקודות חשודות ועוד, יכולים להיות בעיה רפואית, ויכולים להיות פגם אסתטי הנובע מנזקי סביבה או גיל. תחילה - יש צורך לאבחן.

לעיתים האבחון מגלה שמדובר בפגם אסתטי, ורק אז ממשיכים לטיפול אסתטי. 


לסיכום 

ראינו מספר סיבות בגללן אנשים באים לטיפול אסתטי, כולן סיבות פנימיות, אישיות, לגיטימיות וראויות. נראה שאין מקום לזלזל עוד בטיפולים האסתטיים, ויש לתת להם, ולאנשים הבוחרים בהם את הכבוד וההערכה כמו להליכים רפואיים אחרים. 

למידע נוסף, אבחונים ופגישה ראשונית אתם מוזמנים לפנות אלינו למרכז לרפואת עיניים ואסתטיקת פנים

5 צפיות0 תגובות

בלוג

Natural Beauty

לקוחות מרוצים

"תודה על הטיפול המושלם, על ידיים מדויקות ובעיקר על מראה טבעי ומשופר להפליא".

ש.פ. מרץ 2024

"תודה רבה לד"ר פינק ולמרכז לאסתטיקה על טיפול מדוייק ועדין . מראה הפנים שלי רענן ממש ונראה הכל טבעי ממש למידותיי . אני ממליצה בחום"

ס.ש. ינואר 2024

"הגעתי לד"ר פינק בהמלצה של הבת שלי שעשתה ניתוח. האמת שחששתי מאוד, וכשהגעתי למרפאה הנעימה פגשתי את ד"ר פינק: אדם נעים, רגוע ומאוד מקצועי, אשר נתן והשרה הרגשת רוגע ובטחון. כל הטיפול והליווי היה ברמה מאוד מקצועית, והכי חשוב – הוא ידע מה הוא עושה ברמה גבוהה. אני ממש מרוצה וממליצה בחום."

י. ש. אוקטובר 2023

"מעבר להיותו של ד"ר אנדרו פינק רופא מצוין, שדואג להתאבזר בציוד רפואי מתקדם ולהתעדכן באופן שוטף בטכנולוגיה הרפואית החדשנית ביותר - הוא מנץ' (בן אדם טוב), תכונה שלצערי לא כל הרופאים התברכו בה. מבחינתי, ד"ר פינק היקר הוא Life saver ולא פעם טרח מעל ומעבר על מנת לסייע לי כשהייתי זקוקה לעזרתו. הוא סבלני, קשוב ומקצוען. ממליצה בכל פה."

פ. מ. אוגוסט 2023

"לאחר טיפולי כימו ניזוקו עיניי  וסבלתי מעיניים יבשות. פניתי באופן פרטי למרפאתו של ד"ר פינק ועברתי טיפולי Probing ו-IPL אשר הקלו ושיפרו את איכות חיי. דוקטור פינק מתייחס ברגישות ובנעימות מיוחדת במינה ומסביר בסבלנות על כל שלב בתהליך. לאחר התהליך, יכולה להגיד בפה מלא - הוא עזר לי מאד. כך נתן לי לבטוח ולהאמין ביכולותיו לריפוי. ממליצה לכל מי שסובל מעיניים יבשות. תודה דוקטור פינק."

א. א. מרץ 2023

"רופא מדהים, מנומס ואדיב למטופלים שלו. עונה לשאלות בסבלנות ומקצועי מאוד. לאחר שטיפול IPL לא ממש עזר לשיפור המצב האישי שלי, הרופא גילה סיבות אחרות ואמצעים אחרים כדי לעזור לי לטיפול בבעיות, ויצאתי ממנו במצב טוב יותר ממה שנכנסתי. היה שווה את זה בסופו של דבר." 

א. ל. פברואר 2023

"ד"ר פינק קשוב ומקצועי למטופלים. מטפל באדיבות וביסודיות בעיניים היבשות, ומציע מגוון טיפולים יעילים וחדשניים. ממליצה בחום!"

ש. ו. ינואר 2023

"רופא מעולה. סבלתי מיובש חמור בעיניים ובזכות טיפולי ה- IPL המצב השתפר ממש."

נ. ר. ינואר 2023

"הגעתי אל ד״ר פינק לצורך טיפול בדלקת ויובש בעיניים. הרופא מקצועי ואנושי מאוד, ועברתי סדרת טיפולים אשר פתרה כמעט לחלוטין את המחלה. ממליץ בחום, ומודה לו מכל הלב על הטיפול המסור."

ר. א. ספטמבר 2022

bottom of page